Septima OneDoor

Ét søgefelt giver nem adgang til alle oplysninger der er vigtige for jer uanset hvor oplysningen kommer fra. Brug en basisopsætning og byg videre derfra. OneDoor samler det, der er relevant for netop jer, som tekst, i tabel, på kort eller diagram.

Læs mere

OneDoor viser alle vigtige informationer ét sted

Med OneDoor får I ét sted, hvor alle medarbejderne kan tilgå oplysninger om steder, ejendomme, virksomheder osv., selvom oplysningerne ellers ligger i forskellige systemer.

Via et enkelt søgefelt i webbrowseren samler og viser OneDoor oplysningerne, på tværs af systemer og datakilder.

Medarbejderne får:

  • Adgang til alle relevante oplysninger om den pågældende søgning
  • Kort, der viser placering og de vigtigste oplysninger, overskueligt opstillet
  • Direkte link til interne og eksterne systemer for det søgte emne, så det er let for medarbejderen at få flere oplysninger eller arbejde videre i egne fagsystemer.

OneDoor kan konfigureres til jeres behov. De oplysninger og services, som der vises og linkes til, skal være netop dem, der relevante for Jer.

I OneDoor søgefeltet indtaster man adresse eller navn på det, som man ønsker oplysninger om. Man kan søge på det hele: adresse, matrikelnummer, lokalplan, CVR-nummer eller …

Når søgeresultatet er fundet efter få tastetryk, viser OneDoor et overblik over de vigtigste oplysninger, ofte suppleret af et kort.

Sammen med søgeresultatet vises en række knapper med smarte links til i eksterne og egne fagsystemer. Så kan medarbejderen med få klik få flere oplysninger, eller arbejde videre i jeres egne systemer.

Det kan for eksempel være fra ejendomsinfo.dk, tingbogen, SKAT’s vurderingsoplysninger, CVR eller ESDH, kommunens webGIS, byggesager, oplysninger om lejekontrakter, besigtigelser eller …

OneDoor-ideen er alt ét sted: Nemt overblik og nem adgang til interne og eksterne systemer.

Kontakt os for at høre mere. Se eksempel

Nem adgang – det hele samlet ét sted

OneDoor samler og viser oplysninger om dét man har søgt efter, uanset om det er en ejendom, en lokalplan, en virksomhed, en institution, et sogn eller …

OneDoors datakilder er for eksempel BBR, ejeroplysninger, matriklen, adresser, CVR, SKAT, Plandata og Danmarks Statistik. Hvis jeres egne sagssystemer giver mulighed for det, kan OneDoor hente og vise oplysninger dérfra også.

Så slipper I for altid at skulle skifte mellem forskellige systemer.

Overblik og sammenhæng – hvad gælder hér?

OneDoor samler og viser alle oplysninger om stedet eller sagen – ét sted:

  • De vigtigste oplysninger i ét overblik, eventuelt også i kort
  • Andre relevante informationer, organiseret overskueligt i faner
  • Knapper med dybe links direkte til interne eller eksterne systemer

Informationerne stilles op i et overskueligt tekstpanel med de vigtigste informationer først.

En række faner viser mere specifikke oplysninger om fx om beliggenhed på et kort, gældende lokalplaner, virksomheder i området, miljøoplysninger mm. Ud over tekst og kort kan informationer også vises i tabel eller diagram.

Alt er samlet ét sted og det er hurtigt at skifte fra den ene synsvinkel til den anden.

OneDoor har fuld browserhistorik – det betyder at man kan bladre tilbage til tidligere søgeresultater – eller frem igen til dér, hvor man var.

Sæt det op så det passer jer

Ud fra en basisopsætning kan OneDoor konfigureres til Jeres behov, nu eller senere – når det passer jer.

OneDoor kan sættes op, så der vises oplysninger om:

  • Adresser – hvad sker der på adressen
  • Ejendomme – alt om ejendommen
  • Bygninger – alt om bygningen
  • Virksomheder – de vigtigste informationer
  • Lokalplaner – anvendelse, område, bestemmelser
  • Skoler/institutioner – type, beliggenhed, hjemmeside

Hvis OneDoor kan få adgang til at søge i jeres egne fagsystemer, fx om lejekontrakter eller grunde til salg, kan søgefeltet også konfigureres til at fremsøge og vise dem.

Ud fra søgeresultatet tilbyder OneDoor direkte links til interne og eksterne systemer. Hvilke systemer afhænger af hvad der giver værdi – og naturligvis af om det er muligt.

For en ejendom kunne det fx være:

  • BBR-meddelelse og ejendomsinfo.dk
  • Skråfoto af ejendommen
  • Kommunens webGIS
  • Opslag i Tingbogen
  • Lokalplanoplysninger i Plandata.dk
  • Link til BBR eller Geokoderen
  • Link til eventuel sag i ESDH
  • Jordforureningsattest
  • og flere andre ...

Ud over at bruge eksterne datakilder kan OneDoor selv beregne eller fremskaffe en række oplysninger.

Det kan eksempelvis være:

  • Afstande fx til station eller stoppested
  • Er der farlige virksomheder tæt på
  • Hvilke adresser ligger inden for området
  • ... og flere kan tilføjes